czwartek, 20 grudnia 2012

Granice nagości

Granica, granice to coś co w modzie generalnie nie powinno występować. To świat który my kreujemy, sami go tworzymy dla siebie, a naszymi prawdziwymi granicami jest jedynie nasza wyobraźnia.. lecz co z granicami dobrego smaku? Nie tak dawno temu mieliśmy możliwość usłyszeć o pewnym projektancie przy okazji Fashion Week Poland, Maldoror który chciał by w jego pokazie w roli modelki wystąpiła Katarzyna Waśniewska choć sądzę, że zrobił to jedynie dla rozgłosu, bo taka sytuacja nie mogła przejść bez echa. No, ale już wracając do tej tytułowego zagadnienia! Polska to kraj gdzie generalnie ludzie nie lubią osób które wyrażają inne poglądy niż większość czy także w bardziej wyrazisty sposób się ubierają, ale co z nagością i to u mężczyzn, a dokładniej co z męskimi dekoltami!


Tak to najbardziej powtarzalny obrazek który uzyskamy po wpisaniu "męski dekolt" w google, a drugi to zdjęcie Dawida Wolińskiego który przez to, że pokazuje w jakiś sposób swoje ciało przez swoich hejterów zostaje okrzykiwany gejem. Ze znanych osób w Polsce lubią także czasem odsłonić "pierś" takie osoby jak Robert Kupisz czy Kuba Wojewódzki.

Dawid Woliński, Magdalena Frąckowiak i Bumbescu Adrian


A teraz odniosę to trochę do mojej osoby.. Sam kiedyś nie tolerowałem męskich dekoltów i uwielbiałem białe  basic'owe t shirty z Zary pod szyję i miałem chyba ich pięć jak nie więcej. Po jakimś czasie w sumie przypadkiem kupiłem sobie pierwszą w serek i nie powiem, że od razu mi się spodobała potrzebowałem na to czasu, ale po pewnym czasie kupiłem sobie także drugą, trzecią itd..Teraz ostatnio poszedłem krok dalej i kupiłem jeszcze z trochę większym dochodząc do wniosku, że to wszystko na co sobie pozwalamy zależy od akceptacji naszego ciała. Dotychczas byłem w niej raz i na pewno muszę popracować nad swoim ciałem by wyglądać w niej dobrze (dlatego od końca stycznia/początku lutego zaczynam nową sportową serię na blogu).

1 komentarz:

  1. Great pictures, have a good day
    The look is absolutely sweet, edgy, stylish and chic.
    dress is so beautiful.

    mens tailored suits

    OdpowiedzUsuń